Veelgestelde vragen
Levering
Bij Fresso verwerken we alleen bestellingen op werkdagen en zijn de bezorgkosten niet inbegrepen in de prijs van de aangeboden producten. Tijdens de laatste fase van het plaatsen van een bestelling worden de verzendkosten toegevoegd. Alle bestellingen worden verwerkt nadat de betaling is bijgeschreven. Pakketten zijn klaar voor verzending binnen 1-2 werkdagen vanaf de dag dat de transactie is afgerond
Betaling
De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar in de Fresso store: •
- iDeal
- Creditcard
- Apple-pay
- Klarna
- Bancontant
Retouren
U heeft het recht om een overeenkomst op afstand te herroepen. U kunt de overeenkomst herroepen door een verklaring van herroeping van de overeenkomst bij ons in te dienen, bijvoorbeeld door een e-mail te sturen naar info@fresso.nl
U kunt de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. Deze termijn gaat in op het moment van de ontvangst van de goederen.
Stuur de goederen onmiddellijk naar ons terug naar het volgende adres: Fresso, Bijdorp- West 77, 2992LC Barendrecht.
Wij zullen de door u gedane betalingen onmiddellijk terugstorten onder de voorwaarden die zijn uiteengezet in de algemene voorwaarden van de winkel, maar niet later dan 14 dagen na de datum van ontvangst van uw verklaring van herroeping van de overeenkomst.
Als we niet hebben aangeboden om de goederen zelf bij u op te halen, kunnen we de terugbetaling van de van u ontvangen betaling inhouden totdat we de goederen terugontvangen of u het bewijs levert dat u ze terugstuurt - afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.
Klachten
Als wij de met u gesloten overeenkomst niet naar behoren uitvoeren, heeft u het recht om een klacht in te dienen - bij voorkeur op het e-mailadres: info@fresso.nl of per post op het adres Bijdorp-West 77, 2992LC Barendrecht.
In de regel zijn wij aansprakelijk voor het gebrek aan overeenstemming van de goederen met de overeenkomst, die bestaat op het moment van levering en binnen twee jaar na dat moment wordt bekendgemaakt.
Op basis van de bepalingen van de Wet op de consumentenrechten kunt u het volgende eisen:
a) Uitwisseling van goederen
of
b) reparatie van de goederen.
In sommige gevallen kunt u ook het volgende doen:
a) de overeenkomst te herroepen
of
b) een verklaring over prijsvermindering in te dienen
details hierover zijn te vinden in onze Algemene Voorwaarden van de winkel.